Czy wiesz, że prawie każdą umowę można skutecznie zawrzeć w formie elektronicznej?
Najprawdopodobniej najczęściej będziesz korzystał z podpisu “niekwalifikowanego”. Nie wymaga on wyrabiania dodatkowych certyfikatów, a zasada jego działania opiera się na “wrzuceniu” dokumentu do systemu i podpisaniu go poprzez kliknięcie odpowiednich przycisków w menu danego dostawcy.
Następnie link z dokumentem do podpisania przez drugą stronę trafia na wskazaną przez Ciebie skrzynkę mailową drugiej osoby (lub firmy/instytucji).
Najbardziej popularnym na świecie i dostępnym także w Polsce jest odpis elektroniczny DocuSign®. Rozwiązanie to jest zawsze darmowe dla odbiorcy dokumentu. Od kilku lat współpracujemy z dostawcami ww. usługi, zatem jesteśmy w stanie zapewnić korzystne warunki współpracy oraz pomoc ekspertów z dziedziny podpisów elektronicznych, w tym podpisu kwalifikowanego (wraz z jego wyrobieniem i zastosowaniem w praktyce).
W tym miejscu ciężko zebrać wszystkie możliwe scenariusze rozwiązań i typy umów, które mogą być podpisane elektronicznie, dlatego szczegółowe rozwiązania przedstawiamy w ramach indywidualnych ocen i analiz. Nie ma znaczenia czy jesteś konsumentem i chcesz zawierać umowy z innymi osobami bądź firmami/instytucjami, czy też jesteś przedstawicielem firmy lub instytucji i chciałbyś przyspieszyć obieg dokumentów w swojej organizacji. Jesteśmy w stanie przeanalizować każdy przypadek i wskazać najlepsze rozwiązania do wdrożenia podpisu elektronicznego lub elektronicznego obiegu dokumentów.
Jak wygląda schemat naszej pomocy
1. Analiza umów i możliwości użycia podpisu elektronicznego
Przeanalizujemy Twoją sprawę oraz wskazane przez Ciebie umowy. Stworzymy i przekażemy Ci zrozumiały dokument zawierający interpretacje prawne dostosowane do Twojej sytuacji. Dzięki temu będziesz mieć pewność w jakim zakresie możesz stosować u siebie podpis elektroniczny.
2. Konsultacje i pomoc techniczna
Nasz zespół ekspertów jest w stanie doradzić Ci w jaki sposób użyć lub wdrożyć u siebie podpis elektroniczny. Nie ryzykuj niepewności. Zaufaj profesjonalistom, zajmującym się wdrażaniem podpisów elektronicznych. Jesteśmy w stanie również pomóc Ci skonfigurować niezbędne narzędzia.
3. Wdrożenie elektronicznego obiegu dokumentów
Współpracujemy z Hatiroo™, które zajmuje się wdrażaniem autorskiego oprogramowania do elektronicznego obiegu dokumentów z wykorzystaniem podpisów elektronicznych. Podczas nieodpłatnego spotkania (online) jesteśmy w stanie przedstawić cechy i możliwości produktu.
Jeżeli jesteś zainteresowany podpisem elektronicznym lub elektronicznym obiegiem dokumentów zadaj nam pytanie
Specjalizujemy się w nowych technologiach. Lubimy to i lubimy pomagać innym. Napisz do nas, a postaramy się pomóc Ci w wykorzystaniu możliwości podpisu elektronicznego lub elektronicznego obiegu dokumentów w Twojej firmie lub organizacji.